Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog > Komentarze do wpisu

Piękne ramiona

Sezon na koszulki bez rękawów, topy i bokserki chyba już bezpowrotnie minłą (kto mi ukradł lato?) to jednak nie powód by nie zająć się ramionami

Dziś ćwiczenie wzmacniające barki, mięśnie klatki piersiowej, bicepsy oraz tricepsy; kolejna wariacja popularnej deski (i jak tu nie kochać tej pozycji?)

Zaczynamy:)

Pozycja wyjściowa to podpór przodem: całe ciało opiera się na dłoniach ułożonych pod barkami   i palcach stóp. Tułów i nogi tworzą jedna linię dzięki pracy mięśni stabilizujących kręgosłup i mięśni brzucha.

Unieś z podłogi lewą dłoń, przybliżając ją do barku. Łokieć prowadź wzdłuż tułowia. Oprzyj dłoń na podłodze. Powtórz kilka razy. Zmień strony.

Zbyt proste? Wykonaj to samo ale lewą dłoń skieruj w górę. Twoje ciało ułoży się w kształt litery T, oparte na prawej dłoni i stopach. Dodatkowo popracujesz nad talią:)

piątek, 12 sierpnia 2011, sky.dancer

Polecane wpisy