Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog > Komentarze do wpisu

Pośladki

Połóż się na brzuchu, ręce wsuń pod czoło. Obydwa kolana ugnij tak, aby i podudzie tworzyło kąt prosty. Złączone razem obydwie nogi unieś do góry intensywnie napinając pośladki. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 8-10 razy z przerwą 15 sekund.

wtorek, 27 września 2011, sky.dancer

Polecane wpisy

  • Pracujemy nad talią

    Pozbywamy się boczków Połóż się na lewym boku i lekko ugnij kolana. Lewą rękę ułóż przed sobą na podłodze. Unieś prawą nogę i w kierunku stopy sięgnij prawą ręk

  • Przerwa w pracy

    Odpoczynek od pracy przy biurku Usiądź na stabilnym krześle i mocno chwyć brzeg siedziska. Postaw stopy na tyle daleko, żeby po zsunięciu pośladków z krzesła ud

  • Ulubione ćwiczenie Heidi Klum

    Przyglądając się jej zdjęciom, wierzę w skuteczność tego ćwiczenia:) Stań w szerokim rozkroku, ręce oprzyj na biodrach (możesz delikatnie przytrzymać się ściany

Komentarze
2011/09/29 19:15:34
Hej:) a, znasz ćwiczenie na zlikwidowanie za grubych ud, boczków i brzucha, pokazane w TV przez Dorotę Stalińską? Wypróbowałam jakiś czas temu. Działa:)