Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog > Komentarze do wpisu

Pracujemy nad talią

Pozbywamy się boczków

Połóż się na lewym boku i lekko ugnij kolana. Lewą rękę ułóż przed sobą na podłodze.

Unieś prawą nogę i w kierunku stopy sięgnij prawą ręką podnosząc lekko tułów z podłogi. Wytrzymaj kilka sekund, opuść nogę i tułów. Po kilkunastu powtórzeniach zmień ułożenie kładąc się na prawym boku.

piątek, 23 września 2011, sky.dancer

Polecane wpisy

  • Pośladki

    Połóż się na brzuchu, ręce wsuń pod czoło. Obydwa kolana ugnij tak, aby i podudzie tworzyło kąt prosty. Złączone razem obydwie nogi unieś do góry intensywnie na

  • Trójkąt

    Wzmacniamy brzuch, cd. Pozycja wyjściowa to deska: kładziemy się na brzuchu, opieramy na podłodze przedramiona i unosimy tułów: ciężar ciała spoczywa na palcach

  • Ulubione ćwiczenie Heidi Klum

    Przyglądając się jej zdjęciom, wierzę w skuteczność tego ćwiczenia:) Stań w szerokim rozkroku, ręce oprzyj na biodrach (możesz delikatnie przytrzymać się ściany