Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog > Komentarze do wpisu

Przerwa w pracy

Odpoczynek od pracy przy biurku

Usiądź na stabilnym krześle i mocno chwyć brzeg siedziska. Postaw stopy na tyle daleko, żeby po zsunięciu pośladków z krzesła uda tworzyły kąt prosty z łydkami.

 Teraz ugnij łokcie do kąta prostego opuszczając biodra przed krzesłem.

Gdy wzmocnisz tricepsy utrudnij sobie to ćwiczenie: oderwij lewą stopę od podłogi i wyprostuj nogę w kolanie (uda złączone). Uginaj łokcie i opuszczaj biodra.

czwartek, 22 września 2011, sky.dancer

Polecane wpisy

  • Pośladki

    Połóż się na brzuchu, ręce wsuń pod czoło. Obydwa kolana ugnij tak, aby i podudzie tworzyło kąt prosty. Złączone razem obydwie nogi unieś do góry intensywnie na

  • Trójkąt

    Wzmacniamy brzuch, cd. Pozycja wyjściowa to deska: kładziemy się na brzuchu, opieramy na podłodze przedramiona i unosimy tułów: ciężar ciała spoczywa na palcach

  • Ulubione ćwiczenie Heidi Klum

    Przyglądając się jej zdjęciom, wierzę w skuteczność tego ćwiczenia:) Stań w szerokim rozkroku, ręce oprzyj na biodrach (możesz delikatnie przytrzymać się ściany