Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog > Komentarze do wpisu

Trójkąt

Wzmacniamy brzuch, cd.

Pozycja wyjściowa to deska: kładziemy się na brzuchu, opieramy na podłodze przedramiona i unosimy tułów: ciężar ciała spoczywa na palcach przód i przedramionach (łokcie pod barkami, dłonie pod głową). Napinamy mięśnie brzucha nie pozwalając biodrom opaść-nie unosimy ich też zanadto w górę-od pięt do barków ciało tworzy linię prostą. Robimy stopami drobne kroczki w przód, unosząc biodra tak długo aż nogi, tułów i podłoga utworzą trójkąt. Drobnymi kroczkami wracamy do pozycji wyjściowej. Powtarzamy.

poniedziałek, 26 września 2011, sky.dancer

Polecane wpisy

  • Pracujemy nad talią

    Pozbywamy się boczków Połóż się na lewym boku i lekko ugnij kolana. Lewą rękę ułóż przed sobą na podłodze. Unieś prawą nogę i w kierunku stopy sięgnij prawą ręk

  • Przerwa w pracy

    Odpoczynek od pracy przy biurku Usiądź na stabilnym krześle i mocno chwyć brzeg siedziska. Postaw stopy na tyle daleko, żeby po zsunięciu pośladków z krzesła ud

  • Ulubione ćwiczenie Heidi Klum

    Przyglądając się jej zdjęciom, wierzę w skuteczność tego ćwiczenia:) Stań w szerokim rozkroku, ręce oprzyj na biodrach (możesz delikatnie przytrzymać się ściany