Zakładki:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
czwartek, 30 czerwca 2011
Sposób na jędrne pośladki. Jeden z wielu:)
środa, 29 czerwca 2011
Kto jest dobry w znajdowaniu wymówek
wtorek, 28 czerwca 2011
Ananda Balasana czyli kolejna z moich ulubionych asan: zawsze przynosi ukojenie kręgosłupowi masakrowanemu spacerami na obcasach albo długą pracą przy biurku. No i nigdy za wiele rozciągania tylnej strony ud:) Wykonanie banalne:
poniedziałek, 27 czerwca 2011
Z pozoru proste a niezwykle skuteczne ćwiczenie: wzmacnia mięśnie stabilizujące kręgosłup.
niedziela, 26 czerwca 2011
Zbyt duże obciążenie treningowe może zakończyć się bólem mięśni, kontuzją, zniechęceniem i w końcu zaniechaniem treningu. Jeśli jesteś początkującą biegaczką, pamiętaj:
sobota, 25 czerwca 2011
Z Przemyśla do Zonguldak jest 2372 km. Marcin i Michał pokonają tę odległość na rowerach. "Poprzez wyprawę rowerową do Azji Mn. chcemy zainteresować media oraz zwrócić uwagę ludzi o dobrych sercach na chorą Wiktorię i wierzymy, że nasz trud i zmęczenie związane z wyprawą pomoże zebrać potrzebną kwotę"- mówią uczestnicy wyprawy. Wiktoria Kowalczyk potrzebuje kosztownej operacji przeszczepu szpiku kostnego.
piątek, 24 czerwca 2011
Nagroda za udany trening. Deser efektowny, pyszny i niezwykle prosty. Polecam:)
czwartek, 23 czerwca 2011
Czasem zakładam buty na obcasie. Nauczyłam się już w nich chodzić a na ból "w krzyżu" (czy da się go w ogóle uniknąć?) polecam ćwiczenie, które wykonuję również po treningach i długotrwałym wysiadywaniu przy biurku. Odkąd wykonuję regularnie to ćwiczenie skończyły się moje problemy z obolałym kręgosłupem. W trakcie czytania wydaje się skomplikowane ale w rzeczywistości jest proste i, przede wszystkim, bardzo skuteczne. Polecam:
środa, 22 czerwca 2011

Połóż się na brzuchu, dłonie podłóż pod czoło.

Podnieś tuż nad podłoże klatkę piersiową razem z ramionami. Jednocześnie unieś prawą nogę (kolano wyprostowane).

Wytrzymaj licząc do pięciu.

Powtórz ćwiczenie unosząc lewą nogę.

Wykonaj 8 do 12 powtórzeń.

środa, 15 czerwca 2011

Do tego ćwiczenia potrzebne są hantle. Możńa też wykorzystać butelki z wodą.

Stań w rozkroku na szerokość bioder trzymając hantle w dłoniach (ramiona opuszczone po bokach tułowia).

Ugnij łokcie zbliżając dłonie z hantlami do barków i wykonaj skręt górnej części ciała w prawo. Biodra trzymaj nieruchome.

Ustaw tułów na wprost i unieś hantle nad głowę.

Wróc do pozycji wyjściowej opuszczając hantle.

Powtórz ćwiczenie ze skrętem tułowia w lewo.

wtorek, 14 czerwca 2011
Adho Mukha Svanasana - jedna z moich ulubionych asan. Działa bardzo ożywczo i energetycznie. Angażuje wiele mięśni wzmacniając je i wydłużając. Zaczynamy:
poniedziałek, 13 czerwca 2011
Ciągle tylko obiecujesz sobie, że zaczniesz regularnie ćwiczyć, ale do tej pory nie znalazłaś jeszcze na to czasu? To ćwiczenie możesz wykonywać przed telewizorem a nawet w szkole lub pracy.
 
1 , 2 , 3