Zakładki:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ćwiczenie dnia

wtorek, 27 września 2011

Połóż się na brzuchu, ręce wsuń pod czoło. Obydwa kolana ugnij tak, aby i podudzie tworzyło kąt prosty. Złączone razem obydwie nogi unieś do góry intensywnie napinając pośladki. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 8-10 razy z przerwą 15 sekund.

poniedziałek, 26 września 2011
Wzmacniamy brzuch, cd.
piątek, 23 września 2011
czwartek, 22 września 2011
Odpoczynek od pracy przy biurku
środa, 21 września 2011
Przyglądając się jej zdjęciom, wierzę w skuteczność tego ćwiczenia:)
wtorek, 13 września 2011
czwartek, 08 września 2011
Bardzo skuteczne ćwiczenie mięśni posladkowych. Działa również na brzuch!
środa, 07 września 2011
Ćwiczę je najczęściej rano, gdy wiem, że później czeka mnie walka z jakimś wyimaginowamym albo i całkiem realnym przeciwnikiem
piątek, 02 września 2011
Ulubione ćwiczenia wokalistki:
wtorek, 30 sierpnia 2011
a bolą niestety zbyt często (winię tu a)zbyt długie ślęczenie przy biurku i b)chodzenie na obcasach) odprężam się w tej pozycji:
piątek, 26 sierpnia 2011
Dość zaniedbywany mięsień, mści się za to smutno zwisając. Żeby pozbyć się "motylków" ćwicz:
czwartek, 25 sierpnia 2011
Szukasz ćwiczenia poprawiającego wygląd ud i bioder? Oto ono:
 
1 , 2 , 3 , 4